...

Nu har jag hållt på med viktminskningen sen i tisdags (5/1-10).
Jag har gått ner 3 kg sen dess.
Ganska bra början.
Idag var jag hos läkaren och han skickade remissen ang min Gastric By-Pass.
Hoppas det går snabbt.

Idag var vi också och ansökte om förlängning av makens UHT.
Men det dröjer tills i slutet av mars innan dom handlägger det. Men vi har iaf lämnat in den.


Usch, i morrn har jag omprov.
Muntligt.
Ser inte fram emot det. Hoppas jag klarar det...

Har börjat en ny kurs. Lindrande vård.
Schemat är helt hemskt.
4 inlämningar och 1 prov på 2 veckor.
Tråkig och stel lärare.

Sen har jag bara en kurs kvar sen är jag klar :-D
Om jag klarar dom här sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0