Ute och körde...

Kom hem för nån timme sen.
Har varit och lämnat mellansonen till sin pappa.
Och var på väg hem igen. Körde på motorvägen och höll på att köra om.
Så kommer en bakom som blinkar med ljusen och vill om. Men det fanns ingen möjlighet för mig att låta han köra förbi.
Sen blir det fritt och jag flyttar mig.
Han kör om och lägger sig framför. Och räcker fingret åt mig utanför fönstret.
När han saktar ner så lägger jag mig så jag kan köra om. Då lägger han sig i omkörningsfilen och bromsar kraftigt. Jag får nästan tvärnita för att ej köra in i han. När jag byter fil gör han med det.
Och bromsar kraftigt. Och sen flackar han fram och tillbaka så där så jag inte skulle kunna ha möjlighet att köra om...

Till slut kommer äntligen min avtagsväg och han fortsätter framåt.
J***a idiot...
Är glad att jag har bra bromsar och bra reaktionsförmåga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0