Tisdag...

Idag fick jag veta att hennes begravning blir på torsdag.
Men alla säger olika om hur den ska gå till. Vill gärna veta...
Men nu ska hon äntligen få vila.

Min syster kom hit idag. Hon ska vara här tills begravningen.
Hon kom redan idag så vi ska gå och äta lunch med en kompis till mig i morrn.
Sen ska vi och kolla på kläder. Vill se om jag hittar något till begravningen.

Ringde en tjejkompis som var med mig när vi var och sa farväl till min syster på sjukhuset.
Hon visste inte om begravningen. Ingen hade ringt henne. Tycker det är dåligt.
Hon var från början kompis med min systerdotter men umgicks även med min syster.

Annars har det inte hänt så mycket.
Var hos doktorn igår och fick utskrivet lugnande och sömntabletter. Hade svårt med sömnen innan men nu är den nästan obefintlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0