Musik...

Sitter och lyssnar på min systers favoritsång.
Hon lyssnade på den hela tiden. Och hon hade den som förförelsesång.
Sitter och gråter och skrattar om vartannat när jag tänker på henne.
Gråter av saknaden och skrattar när jag kommer på saker hon sa eller gjorde.

Det var lite upp och ner mellan henne och mig till och från.
Men inga syskon drar jämt hela tiden.
Men vi hade så mycket att snacka om och jämföra.
Vi är båda tillsammans med araber. Som är bröder...
eller var :-(

När jag hade träffat min man så berättade hon så otroligt roliga historier om hur hennes man var och hans rutiner osv.
Och jag ser att mycket av det påminner om min man...
När hon och hennes man var här så satt hennes man ibland vid vår data och kollade.
Och vi fick gå fram och kolla på ansiktet för att veta VILKEN av bröderna det var.
De är väldigt lika när man kommer bakifrån. Ryggtavlan och håret. Själva hållningen.
Finns vissa likheter i ansiktet med.

Kommer sakna ha henne att prata med när det gällde nåt inom familjen...
Sitta och snacka minnen... Hon retades alltid med mig när mina barn var med.
För att liksom visa att hon stod på deras sida...

VARFÖR LÄMNADE DU OSS??????????
DET VAR INTE DAGS FÖR DIG ÄN. DU HADE SÅ MYCKET KVAR ATT UTRÄTTA.
SNÄLLA KOM TILLBAKA TILL OSS... OM SÅ BARA FÖR EN KORT STUND.
FANNS SÅ MYCKET JAG VILLE PRATA MED DIG OM MEN FICK ALDRIG TILLFÄLLE.
MAN TROR ALLTID ATT DET FINNS GOTT OM TID.
MEN DET HAR JAG BLIVIT SMÄRTSAMT MEDVETEN OM NU ATT DET INTE FINNS.
VILLE VISA DIG MITT HÅR. ATT JAG KLIPPT DET. DU HADE BLIVIT CHOCKAD.
DU MED DITT LÅNGA, TJOCKA HÅR. SAKNAR DITT STÖD NÄR VI TRÄNADE OCH GICK PÅ DIET TILLSAMMANS. VI TÄVLADE OM VEM SOM ORKADE HÖJA MEST PÅ VIKTERNA.
VEM SKA NU FÖLJA MED MIG???

http://www.youtube.com/watch?v=-sXbYOFiz3o

*Saknar dig min älskade storasyster*
*630829-090724+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0