Konstigt..... Ett tecken???

Min avlidna systers man o hennes "systerdotter" har varit här ikväll.
Och det hände en sån otrolig sak.
Stod i köket med min svåger som också var här.
Så hörde jag min 2-åring som jag lagt kalla: EVA.... EVA... flera gånger.
(Min syster hette så)
Han har ALDRIG sagt hennes namn eller det ordet överhuvudtaget.Jag kollade på min svåger o frågade vad sonen sa. Han sa det lät som Eva.
Jag gick till hans dörr o lyssnade. Och hennes man kom ut i köket o frågade vad jag sysslade med. Svågers sa att vi tyckte sonen kallat Eva. Han frågade om det verkligen var sant.
Precis efter det kallade han det flera gånger till............
Och jag bröt ihop och började stortjuta.

Pratade med min mamma innan. Hon sa med att han ALDRIG sagt Eva innan...

Tycker det är.... ja jag vet inte vad jag ska välja för ord.
När vi har diskuterat henne här hemma har vi inte sagt hennes namn.
Och när hon var här och hälsade på när hon levde så kallade sonen henne moster.

VAR kom det ifrån???

Kommentarer
Postat av: Tina Ö

hej



va tråkigt med din syster. det är klart hon finns hos er. jag har mist många , bl a min pappa, och jag har varit med om flera händelser som gör att jag är säker på att det finns nåt mer...



fråga gärna sonen vem Eva är och varför han ropade på henne. skulle va kul att höra vad han sa =)



beklagar åter igen. kram på dig

2009-07-27 @ 20:07:15
Postat av: Anonym

Hej!

Vilken shock, jag är helt mållös.. Kan inte fatta att det är sant.... Jag är så otroligt ledsen och beklagar sorgen.. Må Gud ge er styrka att fortsätta...



:(



f.d asyl.blogg.se

2009-07-28 @ 07:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0