Sonen

Inte konstigt man är helt sönderstressad.
Sonen *H* pratade med sin pappa idag i 1 h.
Hans pappa frågar en massa om vad som händer här, vad gör vi mm mm mm
Och sen vill han prata med mig. Då frågar han en massa mysko frågor.
Och min pappa höjer rösten och säger:
Det ska han ge fan i...
Exet hotade med och polisanmäla han flr hot och trakasserier...
ehhh va???? Han bara sa det  jag skrev ovan...
Men exet har konstiga ideér för sig.
Iaf.
Jag avslutade samtalet. Pappa var på väg hem och så ringde det på min mobil.
Det var SOCIALJOUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då hade idioten ringt dit och sagt att min pappa sitter och skriker på sonen mm
Att min pappa är alkoholiserad mm
Att sonen far illa här...
Mannen visste inget om vår tidigare historia.
Jag sa som det var:
Pappa höjde rösten ÅT EXET...
Pappa tar nån grogg till V75 på lördagen, men ej varje lördag.
Han är pensionerad och jobbar extra inom chaufförsyrket.
Och han har diabetes och hjärtproblem.
Så NEJ han är ej alkoholiserad.

Mitt ex har haft nåt emot min pappa sen han och jag var ihop.
De genomskådade ju han och försökte få mig därifrån. Men jag var för blind för att fatta hur han egentligen var.
Men de lyckades tillslut.

Så i morrn måste jag ringa soc och snacka med dom. Och min advokat.
De har ju träffat mig och sonen här hemma. OM han nu for illa så hade han ju inte varit kvar här.

Är så trött på allt just nu.
Är för mycket att bära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0