En dröm...

Jag hade en sån konstig dröm i natt.

Jag var hemma hos min pappa.
Jag satt i hans säng och pratade med Eva, min syster.
Vi satt på sånt sätt som systrar eller väninnor gör när de snackar...
Svårt och förklara...
Iaf.
Vi satt och snackade. Om allt möjigt.
Så Sa jag till henne:
Du kan inte vara här, du är ju död!!!!!
Ja, sa hon och log. Det är jag...
Så kramade jag om henne lääääänge.
Och det var en sån konstig lukt vid henne. Som.... eh vet inte riktigt. Rengöringsmedel typ.
Bårhusaktigt..... kan inte förklara det.
Inte äckligt, bara ovanligt. Jag är van vid att hon luktade parfym.

Jag saknar henne så in i... Har ett foto på henne här vid datan.
Hon är så otroligt vacker på det fotot.

Jag saknar när hon kom hit på kvällarna och vi satt och snackade och spelade spel.
Åt gurkstavar som vi doppade i dip.
Satt och snackade om våra män och allt möjligt.

Ska åka till hennes grav denna veckan. Har inte varit där sen begravningen.
Hennes mamma har köpt vasar och satt där.
Och den 29:e ska vi dit och sätta blommor och tända ljus. Hon skulle blivit 46 år då.
Ska köpa en lykta och sätta där som vi kan sätta ljusen i så dom inte slocknar när det blåser.

Jag är fortfarade sjuk pga all stress och oro den senaste tiden.
Jag har ingen aptit. Ont i hela kroppen och mår totalt SKIT!!!
Ska börja skolan på måndag. Och sonen *H* ska börja i en ny skola.
Har varit och handlat lite pennor, pennskrin, block och kläder idag.
Men får se om jag går till skolan på måndag.
Ska ju med sonen först. Han börjar senare än mig. Så jag får se vad tiden blir innan jag är klar där.

Han går ut på gården varje dag. Han har fått några kompisar. Hoppas han får fler när han börjar skolan...

Han får prata med sin pappa 1 timme 1 gång per vecka from förra veckan.
Hans pappa försöker köpa han.
Han sa till sonen att han har köpt en pool... Och en stoooor studsmatta. Och sonen ska få en WALL-E robot som man kan styra med fjärrkontroll... När han kommer till pappan. Han sa till sonen att han ska hem till han igen om 1 månad.
Han har ju överklagat domen att han ska vara här. Men chanserna att han vinner är minimala.
Han försöker med allt och anklagar och polisanmäler till höger och vänster...
Men han kommer ingenstans med det.
Tex har han sagt att han polisanmält att min man misshandlat *H*.
OM så var fallet, varför ville han att sonen skulle hit varannan helg.
Suck, är så trött på han och hans dumma anklagelser.
Fattar inte att han orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0